Сьогодні ми з҆ ясуємо як змінився BMW 1-Series та що запропонують баварці своїм шанувальникам у новому поколінні одинички. Новий хетчбек був презентований зовсім нещодавно, а ми вже отримали на тест 1-Series і збираємось поділитися враженнями про цей спортивний компактний автомобіль. По-перше, одиничка стала виглядати як всі передньоприводні хетчбеки, але це не означає що хетчбек не має власного стилю. Навпаки, перед нами справжній BMW з усіма відомими нам отрибутами. Яскравий зовнішній вигляд підкреслюють роздуті ніздрі радіаторної решітки та короткі звіси.
На тест нам дістався BMW 118d, який є оптимальним вибором з точки зору приємної динаміки та вигідної прайсової ціни. Передньопривідний хетчбек на дорозі виявився досить приємним та керованим, в поворотах поводив себе нейтрально і майже нічим не видавав тип приводу. В Європі ціни на дизельну версію з індексом 118d з пакетом M Sport стартують з позначки у 30 тисяч євро. Така модель оснащена модернізованим 4-циліндровим дизельним мотором об҆ ємом 2 літри. Силова установка видає 150 к.с. та 350 Нм крутного моменту, що досить непогано для динамічного драйву.
Розгін з 0 до 100 км/год відбувається за 8,5 секунд, а максимальна швидкість дорівнює 220 км/год. Середня витрата пального під час тесту склала 7,5 літрів, але слід врахувати що автомобіль тестувався у досить важких умовах. Крім автоматичної коробки перемикання швидкостей, яка була встановлена на наш хетчбек у базі може стояти 6-ступенева механіка. Автомобіль схуд на 15 кг і це дуже позитивно відзначилось не тільки на динаміці, а і на екологічності одиничкі. Новачок відповідає екологічним нормам євро 6 та викидає в атмосферу всього 108 г важких речовин на кілометр.
На дорозі 118d відчувається ніби ми їдемо в автомобілі класом вижче, можливо це пов҆ язано з тим що новачок схожий на старшу модель 3-Series. Вдосконалення конструкції шасі та впровадження сучасних технологій в інші вузли призвели до підвищення комфорту та їздових характеристик хетчбека.
Крім нової зовнішності, BMW 1-Series отримав вискоякісний та модерновий інтер҆ єр. Архітектура панелі приладів та центральної консолі повторює 3-Series, що не дивно, адже в баварці полюбляють використовувати власний неповторний дизайн. В середині хетчбека, за рахунок нової бази збільшилося простору на задніх сидіннях. Відмінні сидіння попереду забезпечують чудову бокову підтримку та мають широкий спектр регулювань. В якості додаткового обладнання на тестовому автомобілі була встановлена система BMW Live Cockpit Plus з 8,8-дюймовим екраном та сенсорною шайбою контролера iDrive. Також цей пакет включає в себе систему голосового керування та Apple CarPlay.
Отже, новачок виявився досить просторим як спереду так і з заду. Приємною несподіванкою став багажний відсік, здатний вмістити біля 350 літрів корисного об҆ єму.
Порівняльна таблиця теста (максимальна кількість балів при оцінюванні - 10)
Параметры |
Audi A3 |
Mercedes-Benz A-Class |
BMW 1-Series |
VW Golf |
Зовнішній вигляд |
8 |
9 |
8 |
8 |
Базова комплектація |
7 |
7 |
7 |
6 |
Опції (пакет) |
7 |
7 |
7 |
8 |
Якість обробки салона |
10 |
9 |
9 |
9 |
Прохідність |
- |
- |
- |
- |
Шумоізоляція |
9 |
9 |
9 |
9 |
Розгін |
8 |
8 |
9 |
8 |
Гальмування |
9 |
9 |
9 |
9 |
Престижність володіння |
10 |
10 |
9 |
8 |
Втрата в ціні |
8 |
8 |
7 |
7 |
Вартість |
6 |
6 |
6 |
7 |
Безпека |
10 |
10 |
10 |
10 |
Витрата палива |
8 |
8 |
9 |
8 |
Витрати на обслуговування |
8 |
7 |
8 |
9 |
Керованість |
9 |
9 |
9 |
9 |
Дизайн |
8 |
9 |
8 |
7 |
Індивідуальність |
9 |
10 |
9 |
8 |
Вартість додаткового обладнання |
5 |
5 |
5 |
6 |
Дилерська мережа |
4 |
4 |
4 |
4 |
Надійність |
9 |
9 |
9 |
9 |
Всього: |
152 |
153 |
151 |
149 |
Місце: |
2 |
1 |
3 |
4 |
На прикінці випробувань ми мали змогу познайомитись з флагманською модифікацією під назвою M135i xDrive, яка на сьогоднішній день є найбільш потужною та драйверською у сімействі 1-Series. Вирізняють таку версію глянцеві накладки та елементи спортивного декору. В салоні індивідуальні ремені безпеки та натуральні вставки з карбону або алюмінія. Головною перевагою новачка на полі конкурентів стане як не дивно – збалансованість у всіх дисциплінах. Якщо раніше Ви мали змогу виокремитися серед інших власників передньопривідних хетчбеків, то зараз зробити це вже не можливо…